Sidor

26 januari 2011

Vill ha!

foto google


Jag har sett sådana här plåtskåp lite här och där, i bloggar och inredningstidningar och ja- jag vill också ha! Det ger den där riktiga industrikänslan och det skulle passa i vår källare där jag vill ha en lite mer ruffig stil (som om inte våran 'stil' är tillräckligt spretig som den är!). På blocket säljs det en del, men de flesta i fel färg såsom orange eller blå. Jag vill ha i vitt, grått- eller i...ja... "plåtfärg"!?
Min man bara skakar på huvudet- "du vill ha vaddå?? Till vaddå?? Och vart tänkte du ha dom??" osv. Förstår inte vad det är han inte förstår hihi :)

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Helena!
Ja, visst är de läckra de där plåtskåpen! Förstår inte heller vad det är din man inte förstår;)

Ha en mysig kväll!

Kraam Jenny

dagliga smulor sa...

hihi, jamen dom fattar inte sånt ! men kan du inte köpa ett och måla det då,finns ju sprayfärg som är gjord för bilar som är väldigt hållbara.

Mjuka sa...

Nej, de skakar bara på huvudet åt det där, ha, ha.
Önskar mig också ett sådant plåtskåp, men ingen lycka än:-)
kramar Malin