Sidor

24 januari 2011

About inredning


Än så länge lever mitt fejkolivträd- jag som inte kan ha livs levande...Men jag tycker denna fejkvariant ser hyfsat äkta ut så jag är nöjd! Ljusstakarna tror jag att jag köpte i Oslo på den tiden då jag bodde där, så dom har hängt med ett tag. Som med allt annat så flyttar jag runt på dom, byter plats, plockar undan dom för att sen ta fram dom igen osv.
Jag önskar att jag kunde ha lite mer "pynt" framme, alla har så snyggt i sina bloggar/hem med en massa vackra stilleben såsom blommor/vaser/ljusstakar osv. Men här hemma, med två småttingar är det helt omöjligt- inte ens fjärrkontrollerna får vara ifred eller kuddarna/filtarna i soffan!
Inga speciella bilder idag, det är jag som leker och lär mig i Photoscape (tips från Helena). Helena, som skriver i ett inlägg att hon tycker att hennes/deras inredningsstil är spretig, herregud vad är då inte min/våran?! Här försöker vi blanda våra stilar som är en blandning mellan modernt (classic chic) och lantligt. Men jag gillar även industri/bohemiskt och brocante chic. Men så länge jag/vi trivs och får stilarna att passa ihop så är det väl bara att köra på!

Inga kommentarer: