Sidor

1 december 2010

Önskelista IKEA


Jag vill så gärna ha en svart eller vit malmen byrå med 4 lådor till hallen. Den vita är billigare än den svarta. Men vi har 2 stycken fullt fungerande malmen byråer hemma som i sådana fall måste säljas (dumt att ha ett helt fotbollslag av malmen byråer hemma!).
Sen skulle jag så gärna vilja ha en liten "köksö" på hjul till köket, men jag vet, vi har så litet kök så hur ska den få plats?! Jo i det lilla hörnet där jag för tillfället har 'pappersinsamlingen/soptunnan'. Här skulle man kunna ställa kitchen aiden, eller en skål med frukt, små söta korgar med diverse jox i osv. Åh vad det finns mycket jag vill ha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
ett tips. Det går att måla malmbyråer, blir riktigt snyggt. Jag har målat våra både ett skoskåp o några byråer som vi hade i ekfanér!!
Lycka till!!