Sidor

30 december 2009

Året 2009

Hur sammanfattar man ett år på några rader... Men här är några av 'highlightsen' år 2009;

- I samband med Viktors dop gifter jag mig med min älskling den 11 januari!

- Mellan april-juni både jobbar jag och är mammaledig. Får det bästa ur två världar och Tobbe är pappaledig.

-Äntligen semester! 3 underbara veckor i Kroatien i svärföräldrarnas 'hus'.

-Viktor fyller 1 år i juli, tiden går så fort!

-I augusti får vi veta att jag är gravid och Viktor ska bli storebror i april 2010!

-Under hösten påbörjas det stora altanbygget som nästan blir helt färdigt i början av december.

-Viktor skolas in på sin förskola i oktober och jag börjar jobba på mitt nya jobb! Trivs!

-Läser en kurs i kroatiska med Tobbe under hösten.

-Jag boar, inreder, bakar, saftar, pysslar som aldrig förr....! Och Tobbe renoverar och renoverar.. Livet leker!




Inga kommentarer: